20 Şubat 2008 Çarşamba

HAVUÇ SALATASI

PORSELEN DEMLİK ÇAY SATİ ETKİNLİĞİ 15ETKİNLİK

Bu hafta sevgili gül yani http://www.dogada.blogspot.com/ arkadaşımda oldugunu duydum. Davete gerek duymadan katılma geregi hissettim umarım arkadaşım benim tarifimide yayınlar.
Etkinlikte kolaylıklar dilerim


MALZEMELER
4 adet havuç (orta büyüklükte)
2 su bardağı yoğurt
4 diş sarımsak
4 kaşık sıvıyağ
tuz
HAZIRLANIŞI
Havucu rendeleyin. Üzerine sıvıyağ ve tuz ilave edin, suyunu çekinceye kadar pişirin,1-2 dakika kızartın. Yoğurt ve sarımsak, tuz karıştırın. Havuçların üzerine, sarımsaklı yoğurtu ilave edip karıştırın. Soğuk olarak servis yapın.

1 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili kardeşim etkinliğe katıldığınız için çok teşekkür ediyorum havuç salatasını çok severim ellerinize sağlık bloğunuzu biraz gezdim malum biraz yoğunum sonra yine gelip bu harika bloğu gezmek istiyorum elişleri modeller çok zevkli seçilmiş sevgiler güzel bir hafta sonu diliyorum canım